Med iPad i timen

Med iPad i timen
Fokus på læring med aktivitet

torsdag 28. februar 2013

Innlegg på Fagforum for sevice og samferdsel

Idag har jeg hatt innlegg om bruk av nettbrett, metoder og iTunesU for Fagforum for service og samferdsel i Vestfold.
Det øverste bildet her, illustrerer alle motforestillinger i forhold til iPad idet vi ble pilotskole høsten 2011. Mange så begrensninger. Idag har fokus vært at jeg har avlært meg et verktøy (pc) og pålært meg et nytt verktøy (iPad).
Idag fortalte jeg at jeg har med dette nye verktøyet sett lærerjobben min i et nytt lys, ikke bare fortsatt som tidligere. Det opplever jeg som positivt! Jeg har vært på en digital reise det siste 1,5 året som har endret min lærerhverdag.
I min oppsummering på iPad i undervisningen hadde jeg dette lysbildet:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar