Med iPad i timen

Med iPad i timen
Fokus på læring med aktivitet

fredag 11. november 2011

Enkel oppdatering av iOS 5

Da ble det sluppet en oppdatering av iOS 5, og for første gang skal jeg oppdatere iPaden uten bruk av Mac og iTunes. Jeg rakk ikke tenke på hvor jeg skulle begynne, fordi jeg sjekket bloggen til Gjennestad som John Arne er flink til å oppdatere. Her var beskrivelse allerede lagt ut, og det hele var såre enkelt!

Inn i innstillinger, generelt og oppdatering. Etter at jeg trykket "Enig" på vilkår og betingelser stod iPaden til "godgjøring" i svart, og oppdaterte iOS 5 til iOS 5.0.1.

Idag har elevene solidaritetsdag, men til mandag er det oppdatering i klasserommet for elevene! (De som ikke allerede har utført oppdateringen!) Dette skal vi få til på en god måte!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar