Med iPad i timen

Med iPad i timen
Fokus på læring med aktivitet

tirsdag 27. september 2011

iNspirasjon til blogg

Idag har vi hatt storbesøk på Gjennestad vgs siden vi er pilotskole på iPad. Vi har hatt besøk og møte med Daryl Hawes fra Apple Europa, Trond Inge Frøsland fra Apple Education Norway og Jan Gamre som er vår leverandør av iPader (fra Snorres data).  Jan Gamre har inspirert med sin blogg iPad i skolen.

Gøy å møte blogger Jan Gamre
Det ble et spennende møte i dag, og det var inspirerende! Vi har nå hatt iPad siden skolestart ved Gjennestad, og jeg glemmer at vi er i forkant med å bruke iPad i undervisningen. Vi ble utfordret i dag om å blogge om "hverdagsbruk" av iPad i skolen. På denne bloggen kommer jeg med mine erfaringer som ny med iPad i undervisning.

Jeg fikk min iPad rett før sommerferien. Jeg jobbet med iPaden i sommer og var svært spent på hvordan dette verktøyet skulle integreres i skolen. I tillegg måtte jeg ommøbelere litt i hodet mitt fordi iPad kommer med nye muligheter og noen begrensninger i forhold til PC.
Daryl Hawes på Gjennestad

1 kommentar:

  1. Takk for sist! Det var hyggelig å hilse på deg og resten av gjengen på Gjennestad. Gøy på landet!

    SvarSlett